سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس باید آن را بطلبد؛ حتی اگر در دست شروران باشد . [امام علی علیه السلام]

نرم افزار . بازی . ترفند . موبایل

 

مراحل کار رو تو ادامه مطلب نوشتم

 

لینک ثبت نام

 

راحل کار :ابتدا از طریق لینک بالا وارد سایت شوید و بعد سپس برروی چیزی که میخواهید انتخاب کنید کلیک کنید

.
gaming | mobile | mp3


وبعد برروی View the Latest... کلیک کنید بعد از وارد شدن به صفحه مربوط برروی گزینه مورد علاقه خود ماوس را نگه دارید تا تعداد اعتبار مورد نیازبرای دریافتان را مشاهده کنید ( منظور از اعتبار تعداد زیر مجموعه هایی است که شما برای دریافت هدیه نیاز دارید) .
بعد از انتخاب گزینه مورد علاقه خود کد و نام ان را به ذهن بسپارید حال در بالای صفحه گزینه sign up  را کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد که به شکل زیر اقدام کنید

 


: First Name  نام خود را بنویسید :Last Name  * نام خانوادگی خود را بنویسید :Email  ادرس ایمیل خود را وارد کنید assword  برای خود پسوردی انتخاب کنید: Confirm Passwordتکرار پسورد انتخابی را بنویسید :Address 1  ادرس منزل را کامل انگلیسی و دقیق به وارد کنیدمثل (square  ؟؟؟؟؟- street  ؟؟؟؟؟؟؟ - lane  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟-plate  ؟؟؟؟؟؟)

:Town/City  شهر خود را بنویسید: County  * نام استان خود را بنویسید :Country  نام کشور خود را انتخاب کنید :Contact Number  شماره تلفن خود را بنویسید :Free Gift  نام هدیه را انتخاب کنیدکه قبلا دیده بودید Terms And  تیک این گزینه را بگذارید ضمنا در این قسمت هم کد پستی خور را بنویسید :zipcode

اگر در هنگام ورود مشخصات مشکلی پیش نیادبه میلتان آدرسی میآید بر روش کلیک کنید وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در ان موجود است شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبتنام کند زیر مجموعه شما خواهد شد بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه شما قرار گرفت و فعال شد ( چیزی از شرکت خریداری کرد یا زیر مجموعه گرفت  ) 1  امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید ان را درخواست بدهید تا ارسال شود.

نحوه کار با سایت و ورود به اتاق کار
ابتدا ازطریق میل دوم وارد سایت شوید روی گزینه login  کلیک کنید در صفحه بعد در قسمت user name  آدرس email  خودتان را که با آن ثبت نام کرده اید را بنویسید و در قسمت password  هم پسوردتان را بنویسید و روی گزینه login  کلیک کنید تا وارد اطاق کار خود شوید در قسمت my account  نام شما و پیام خوش آمد گویی به شما دیده میشود . .

در سمت راست صفحه گزینه های زیادی وجود دارد روی اولین گزینه یعنی orders/credits/referaal id  کلیک کنید تا وارد پنجره بعدی شوید دراین صفحه در قسمت active orders  نوع محصولی را که انتخاب کرده اید و همچنین آیدی و تاریخ عضویتتان را می بینید . .

برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینه details  کلیک کنید در قسمت referrals  با کلیک روی گزینه more info  می توانید اسامی و نوع محصول انتخابی زیر مجموعه هایتان را مشاهده کنید . .

شما با کلیک بر روی گزینه change gift  می توانید نوع هدیه خود را تغییر دهید با گزینه delete  کاری نداشته باشید چون باعث حذف آیدی شما خواهد شد .

نکته مهم: وقتی شما برای دیدن زیر مجموعه های خود روی گزینهdetails  کلیک کردید وارد صفحه جدید میشوید که در قسمت referrals  تعداد زیر مجموعه های شما دیده میشود که به رنگ سیاه نوشته شده است اگر جمع اعتبار تان که قرمز رنگ است با تعداد زیر مجموعه هایتان برابر نیست به این دلیل است که زیر مجموعه های شما هنوز عضوی را معرفی نکرده اند و زیر مجموعه ای ندارند . پس حتمآ به این موضوع دقت کنید که وقتی اعتبار شما پذیرفته میشود که هر کدام از زیر مجموعه های شما حد اقل یک نفر عضو گرفته باشد تا عضو فعال شناخته شود .

 

یک مثال ساده فرض کنید شما برای دریافت هدیه خود نیاز به اعتبار  17  نفر دارید شما باید  17  نفر را معرفی کنید و آن  17  نفر هم حتمآ باید حداقل یک نفر را معرفی کنند تا اعتبار شما تائید شود یعنی در اصل شما به  34  نفر احتیاج دارید . در مورد این موضوع اصلآ نگران نباشید چون هر کسی که توسط شما عضو شود بی شک برای بدست آوردن هدیه عضوی معرفی خواهد کرد و به همین ترتیب اعتبار شما و زیر مجموعه های شما رشد میکند و تائید میگردد.




آرش پرنیان ::: شنبه 87/4/15::: ساعت 3:2 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5


بازدید دیروز: 0


کل بازدید :9501
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<